Artboard 33Artboard 16Artboard 18Artboard 13Artboard 42Artboard 21Artboard 4Artboard 5Artboard 45Artboard 22Artboard 7Artboard 42Artboard 23Artboard 12Artboard 28Artboard 17?Artboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32Artboard 6Artboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11Artboard 41Artboard 11Artboard 23Artboard 10Artboard 4Artboard 9Artboard 6Artboard 8Artboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44Artboard 16Artboard 24Artboard 13Artboard 5Artboard 24Artboard 31Artboard 1Artboard 12Artboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44Artboard 9Artboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35Artboard 15Artboard 14Artboard 50Artboard 26Artboard 14Artboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37Artboard 46Artboard 33Artboard 8
e-book

Excellence in Managing Worldwide Customer Relationships (Cód: 9483153)

Cook,Thomas A.

Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 269,85

em até 8x de R$ 33,73 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 8x sem juros de


Excellence in Managing Worldwide Customer Relationships

R$269,85

Descrição

Every company is recognizing the critical importance of protecting its customer base by raising the bar of its customer service prowess. This book will first look at the obstacles in customer service management and provide a 10-step process for developing a best-practices approach that offers the best opportunity for excellence, world class initiatives, and high client satisfaction and retention levels. In addition, the book will focus on how technology can be used in customer service relationships that will enhance customers'apos; loyalty. As companies grow internationally, the book will also look at customer service in global operations, cultural issues, and expanding into world markets. The book will differentiate itself from others in this class by: providing a more direct, no-nonsense approach, analyzing technology options, global reach and offering a methodology for world-class status and results.

Características

Peso 0.00 Kg
Produto sob encomenda Não
Marca Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)
Número de Páginas 384 (aproximado)
Idioma 337
Acabamento e-book
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Pdf
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Tamanho do Arquivo 36850
Início da Venda 19/12/2016
Código do Formato Pdf
Cód. Barras 9781482226201
Ano da Publicação 2016
AutorCook,Thomas A.