Frete Grátis
  • Google Plus

Extreme Trust - Honesty As A Competitive Advantage, Revised Edition (Cód: 9262733)

Peppers,Don

Portfolio

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 62,90 em até 2x de R$ 31,45 sem juros
Cartão Saraiva R$ 59,76 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 3x de R$ 20,97 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

How companies can stay competitive in a world of total transparency. With their first book, 1993's The One-to-One Future, Don Peppers and Martha Rogers introduced the idea of managing interactive customer relationships, long before the Web and social networking made it standard business practice. With Extreme Trust, they look to the future once again, predicting that rising levels of transparency will require companies to protect the interests of their customers and employees proactively, even when it sometimes costs money in the short term. The importance of this 'trustability' will transform every industry. Retail banks won't be able to rely as much on overdraft charges. Consumers will expect retailers to remind them when they have unused balances on gift cards. Credit card companies will coach customers to avoid excessive borrowing. Cell phone providers will help customers find appropriate calling plans for their usage patterns. Success won't come from top-down rules and processes, but from bottom-up solutions on the part of employees and customers themselves. And the most successful businesses will earn and keep the extreme trust of everyone they interact with

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Portfolio
Cód. Barras 9780143108559
Altura 20.67 cm
I.S.B.N. 9780143108559
Profundidade 2.01 cm
Acabamento Brochura
Ano da edição 2016
Idioma Inglês
Número de Páginas 326
Peso 0.23 Kg
Largura 13.82 cm
AutorPeppers,Don

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Extreme Trust - Honesty As A Competitive Advantage, Revised Edition

Extreme Trust - Honesty As A Competitive Advantage, Revised Edition (Cód: 9262733) Extreme Trust - Honesty As A Competitive Advantage... (Cód: 9262733)
R$ 62,90
Extreme Trust - Honesty As A Competitive Advantage, Revised Edition (Cód: 9262733) Extreme Trust - Honesty As A Competitive Advantage... (Cód: 9262733)
R$ 62,90