Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8

Facebook Marketing For Dummies - 4th Edition (Cód: 5630899)

John Wiley & Sons

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 116,20

em até 3x de R$ 38,73 sem juros
Cartão Saraiva: 1x de R$ 110,39 (-5%)

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 3x sem juros de


Facebook Marketing For Dummies - 4th Edition

R$116,20

Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X
Formas de envio Custo Entrega estimada

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 15:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

The bestselling book updated with all of the latest features and Facebook upgrades This latest revision covers the newest Facebook tools and techniques, including how to use the Timeline for your business page and how to take advantage of third–party apps. It will also explore the psychology of the Facebook user, explain ways to build your fan base and increase brand awareness, look at how to promote your page with events and contests, and discuss ways to monitor and measure your efforts. Real–world case studies illustrate the techniques. Facebook is among the most important marketing tools for today's business or nonprofit organizations This extremely popular guidebook has been fully updated to cover Facebook's new and ever–evolving tools Shows how to create and administer the Timeline for your page, how to use events, contests, and polls to generate interest, ways to increase brand awareness, and how to integrate your Facebook marketing campaign with other marketing efforts Introduces you to the psychology of a Facebook user, shows how third–party apps can be used with your Facebook presence, and helps you focus on tried–and–true strategies and techniques Facebook Marketing For Dummies, 4th Edition is a must–read for businesses and nonprofits that want to succeed in today's social media environment.

Características

Peso 0.44 Kg
Produto sob encomenda Sim
Marca John Wiley & Sons
I.S.B.N. 9781118400388
Referência .
Altura 23.00 cm
Largura 18.50 cm
Profundidade 2.00 cm
Número de Páginas 336
Idioma Inglês
Acabamento Brochura
Cód. Barras 9781118400388
Número da edição 4
Ano da edição 2013