Frete Grátis
  • Google Plus

Focus (Cód: 936764)

Ries, Al

Harpercollins Usa

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 65,70 em até 2x de R$ 32,85 sem juros
Cartão Saraiva R$ 59,13 (-10%) em até 1x no cartão ou em até 3x de R$ 21,90 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

What's the secret to a company's continued growth and prosperity? Internationally known marketing expert Al Ries has the answer: focus. His commonsense approach to business management is founded on the premise that long-lasting success depends on focusing on core products and eschewing the temptation to diversify into unrelated enterprises.
Using real-world examples, Ries shows that in industry after industry, it is the companies that resist diversification, and focus instead on owning a category in consumers' minds, that dominate their markets. He offers solid guidance on how to get focused and how to stay focused, laying out a workable blueprint for any company's evolution that will increase market share and shareholder value while ensuring future success.

Características

Produto sob encomenda Não
Editora Harpercollins Usa
Cód. Barras 9780060799908
Altura 20.32 cm
I.S.B.N. 9780060799908
Profundidade 2.29 cm
Acabamento Brochura
Ano da edição 2005/10/01
Idioma Inglês
Número de Páginas 304
Peso 0.29 Kg
Largura 13.72 cm
AutorRies, Al

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Focus