Frete Grátis
  • Google Plus

Focusing On Your Customer - Expert Solutions To Everyday Challenges (Cód: 9187526)

Harvard Business School Publishing

Harvard Business Review Press

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 38,50
Cartão Saraiva R$ 34,65 (-10%) em até 1x no cartão
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

Closing individual sales, in most businesses, is not enough for success. Success depends on developing profitable lifetime relationships with customers. But gaining customer loyalty requires hard work, care, and attentiveness. In this book, you'll learn to assess the lifetime value of a customer, and why it makes sense to build loyalty among your target customers. You'll also learn to:
- Understand the service-profit chain
- Leverage the interrelationships among customer satisfaction, customer loyalty, employee capability, and company profitability
- Build and refine a process for delivering extraordinary value to your customers

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Harvard Business Review Press
Cód. Barras 9781422129753
Altura 17.53 cm
I.S.B.N. 9781422129753
Profundidade 1.02 cm
Referência 9781422129753
Acabamento Brochura
Ano da edição 2010
Idioma Inglês
Número de Páginas 90
Peso 0.11 Kg
Largura 12.45 cm
AutorHarvard Business School Publishing

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Focusing On Your Customer - Expert Solutions To Everyday Challenges