Frete Grátis
  • Google Plus

Followership - How Followers Are Creating Change And Changing Leaders (Cód: 9188816)

Kellerman, Barbara

Harvard Business Review Press

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 124,00 em até 4x de R$ 31,00 sem juros
Cartão Saraiva R$ 117,80 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 6x de R$ 20,67 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

This groundbreaking volume provides the first sweeping view of followers in relation to their leaders, deliberately departing from the leader-centric approach that dominates our thinking about leadership and management. Barbara Kellerman argues that, over time, followers have played increasingly vital roles. For two key reasons, this trend is now accelerating. Followers are becoming more important, and leaders less. Through gripping stories about a range of people and places--from multinational corporations such as Merck, to Nazi Germany, to the American military after 9/11--Kellerman makes key distinctions among five different types of followers: Isolates, Bystanders, Participants, Activists, and Diehards. And she explains how they relate not only to their leaders but also to each other. Thanks to 'Followership,' we can finally appreciate the ways in which those with relatively fewer sources of power, authority, and influence are consequential. Moreover, they are getting bolder and more strategic. As Kellerman makes crystal clear, to fixate on leaders at the expense of followers is to do so at our peril. The latter are every bit as important as the former, which makes this book required reading for superiors and subordinates alike.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Harvard Business Review Press
Cód. Barras 9781422103685
Altura 24.03 cm
I.S.B.N. 9781422103685
Profundidade 3.20 cm
Referência 9781422103685
Acabamento Capa dura
Ano da edição 2008
Idioma Inglês
Número de Páginas 336
Peso 0.66 Kg
Largura 16.61 cm
AutorKellerman, Barbara

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Followership - How Followers Are Creating Change And Changing Leaders

Followership - How Followers Are Creating Change And Changing Leaders (Cód: 9188816) Followership - How Followers Are Creating Change A... (Cód: 9188816)
R$ 124,00
Followership - How Followers Are Creating Change And Changing Leaders (Cód: 9188816) Followership - How Followers Are Creating Change A... (Cód: 9188816)
R$ 124,00