Frete Grátis
  • Google Plus

Foundations Of Sustainable Business - Theory Function And Strategy (Cód: 9239767)

Sanders,Nada R; Wood,John D

John Wiley & Sons

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 564,90 em até 10x de R$ 56,49 sem juros
Cartão Saraiva R$ 536,66 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 12x de R$ 47,08 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

'Foundations of Sustainable Business' is designed to introduce future business leaders to the most important social and environmental issues of our generation. From the perspectives of a business thought-leader and a public interest policy expert, the text provides a comprehensive, balanced introduction to sustainable business that integrates sustainable policies into all core business functions, including leadership, finance, accounting, risk management, marketing, supply chain management, and operations. Presenting sustainability as a strategic priority for all aspects of business, the text clearly defines all key concepts and shows how social, economic, and environmental trends are interconnected and relevant to corporate strategy. While the text provides an honest look at climate change, human trafficking, and environmental issues such as water shortage and ecosystem health, all normative guidance is based on traditional business value propositions, taking into account cost, risk, strategy, marketing potential, and operational feasibility. Additionally, the text offers a variety of pedagogical tools in each chapter to provide an engaging, qualitative-based learning process. Each chapter ends with original cases with focused questions that test comprehension of concepts. With in-chapter discussion questions, illustrative diagrams, ethical dilemmas, managerial insights, links to fascinating TED Talk videos, and on-point Harvard Business Review cases, 'Foundations of Sustainable Business' is user-friendly for instructors and accessible to students.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca John Wiley & Sons
Cód. Barras 9781118441046
Altura 23.11 cm
I.S.B.N. 9781118441046
Profundidade 1.52 cm
Referência 027552939
Acabamento Brochura
Número da edição 1
Ano da edição 2014
Idioma Inglês
Número de Páginas 323
Peso 0.50 Kg
Largura 18.54 cm
AutorSanders,Nada R; Wood,John D

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Foundations Of Sustainable Business - Theory Function And Strategy

Foundations Of Sustainable Business - Theory Function And Strategy (Cód: 9239767) Foundations Of Sustainable Business - Theory Funct... (Cód: 9239767)
R$ 564,90
Foundations Of Sustainable Business - Theory Function And Strategy (Cód: 9239767) Foundations Of Sustainable Business - Theory Funct... (Cód: 9239767)
R$ 564,90