Frete Grátis
  • Google Plus

Free (Cód: 2864182)

Anderson,Chris

Random House Uk

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 34,20 R$ 30,80 (-10%)
Cartão Saraiva R$ 29,26 (-5%) em até 1x no cartão
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

What happens when advances in technology allow many things to be produced for more or less nothing? And what happens when those things are then made available to the consumer for free? In his groundbreaking new book, 'The Long Tail' author Chris Anderson considers a brave new world where the old economic certainties are being undermined by a growing flood of free goods - newspapers, DVDs, T shirts, phones, even holiday flights. He explains why this has become possible - why new technologies, particularly the Internet, have caused production and distribution costs in many sectors to plummet to an extent unthinkable even a decade ago. He shows how the flexibility provided by the online world allows producers to trade ever more creatively, offering items for free to make real or perceived gains elsewhere. He pinpoints the winners and the losers in the Free universe. And he demonstrates the ways in which, as an increasing number of things become available for free, our decisions to make use of them will be determined by two resources far more valuable than money: the popular reputation of what is on offer and the time we have available for it. In the future, he argues, when we talk of the 'money economy' we will talk of the 'reputation economy' and the 'time economy' in the same breath, and our world will never be the same again.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Random House Uk
Cód. Barras 9781905211494
Altura 0.00 cm
I.S.B.N. 9781905211494
Profundidade 0.00 cm
Referência .
Ano da edição 2010
Idioma Inglês
Número de Páginas 288
Peso 0.44 Kg
Largura 0.00 cm
AutorAnderson,Chris

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Free

Free (Cód: 2864182) Free (Cód: 2864182)
R$ 30,80
Free (Cód: 2864182) Free (Cód: 2864182)
R$ 30,80