Frete Grátis
  • Google Plus

Gender Intelligence (Cód: 7394125)

Annis, Barbara; Merron,Keith

Harper Business

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 108,40 em até 3x de R$ 36,13 sem juros
Cartão Saraiva R$ 102,98 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 5x de R$ 21,68 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

World-renowned experts on gender intelligence Barbara Annis and Keith Marron suggest it’s time to move beyond arguments based on politics and fairness, building an economic business case for gender diversity in the workplace.

Despite forty years of laws, quotas, diversity training, and legal expenses aimed toward equalizing pay, opportunities, and working conditions between the sexes, the glass ceiling remains firmly intact. For too long, companies have played the “numbers game” attempting to tackle gender imbalance by forcing affirmative action policies and numeric standards on organizations to increase the representation of women in management. Yet, these efforts have rarely been sustained.

In this groundbreaking comprehensive analysis, based on more than twenty-five years of in-depth surveys involving 100,000 men and women across dozens of Fortune 500 companies, Barbara Annis and Keith Marron provide a deeper understanding of the multiplicity of forces that have combined to create and perpetuate gender inequality. Gender Intelligence exposes common false assumptions that prevent men and women from successfully performing together at wor myths exacerbated by worn-out theories of gender blindness and sameness thinking. It show how a small but growing number of courageous, leading-edge companies have broken through the barriers to successfully advance women, making the remarkable transformation from compliance to choicefrom pressure to preference and show how it can be done in any business.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Harper Business
Cód. Barras 9780062307439
Altura 23.11 cm
I.S.B.N. 9780062307439
Profundidade 2.79 cm
Referência .
Acabamento Capa dura
Ano da edição 2014
Idioma Inglês
País de Origem Estados Unidos
Número de Páginas 272
Peso 0.43 Kg
Largura 15.49 cm
AutorAnnis, Barbara; Merron,Keith

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Gender Intelligence

Gender Intelligence (Cód: 7394125) Gender Intelligence (Cód: 7394125)
R$ 108,40
Gender Intelligence (Cód: 7394125) Gender Intelligence (Cód: 7394125)
R$ 108,40