Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8

Getting Beyond Better - How Social Entrepreneurship Works (Cód: 9188767)

Martin,Roger L.

Harvard Business Review Press

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

Economize até R$ 17,43

R$ 98,77 (-15%) em até 1x no crédito
R$ 116,20 em até 3x de R$ 38,73 sem juros
Cartão Saraiva R$ 98,77 (-15%) em até 1x no cartão ou em até 5x de R$ 23,24 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 3x sem juros de R$ 0,00


Getting Beyond Better - How Social Entrepreneurship Works

R$116,20

Descrição

Who drives transformation in society? How do they do it?
In this compelling book, strategy guru Roger L. Martin and Skoll Foundation President and CEO Sally R. Osberg describe how social entrepreneurs target systems that exist in a stable but unjust equilibrium and transform them into entirely new, superior, and sustainable equilibria. All of these leaderscall them disrupters, visionaries, or changemakersdevelop, build, and scale their solutions in ways that bring about the truly revolutionary change that makes the world a fairer and better place.
The book begins with a probing and useful theory of social entrepreneurship, moving through history to illuminate what it is, how it works, and the nature of its role in modern society. The authors then set out a framework for understanding how successful social entrepreneurs actually go about producing transformative change. There are four key stages: understanding the world; envisioning a new future; building a model for change; and scaling the solution. With both depth and nuance, Martin and Osberg offer rich examples and personal stories and share lessons and tools invaluable to anyone who aspires to drive positive change, whatever the context.
'Getting Beyond Better' sets forth a bold new framework, demonstrating how and why meaningful change actually happens in the world and providing concrete lessons and a practical model for businesses, policymakers, civil society organizations, and individuals who seek to transform our world for good.

Características

Peso 0.32 Kg
Produto sob encomenda Não
Marca Harvard Business Review Press
I.S.B.N. 9781633690684
Referência 9781633690684
Altura 21.08 cm
Largura 13.97 cm
Profundidade 2.54 cm
Número de Páginas 256
Idioma Inglês
Acabamento Capa dura
Cód. Barras 9781633690684
Ano da edição 2015
AutorMartin,Roger L.