Frete Grátis
  • Google Plus

Global Marketing Management (Cód: 9396868)

Helsen, Kristiaan; Kotabe, Masaaki (Mike)

John Wiley & Sons

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 1.477,00 em até 10x de R$ 147,70 sem juros
Cartão Saraiva R$ 1.403,15 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 12x de R$ 123,08 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X
Formas de envio Custo Entrega estimada

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 15:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

Get the Global Edge in Marketing 'The conceptual framework developed in this book will facilitate an in-depth study of international marketing issues. . well-thought out and structured analysis of several important concepts. A comprehensive set of tools are presented so that students can analyze and understand the global marketplace. The examples are application oriented and focus on interesting business practices. Country coverage is extensive. The global perspectives inserts are a major strength of the book. It provides unique and novel insights on the strategies of multinational corporations in a wide range of situations and countries.' - D. Maheswaran, New York University 'This text definitely portrays modern teaching concepts in global marketing - much more holistic examination of the marketing function.' - Hildy Teegen, The George Washington University 'It is truly global, comprehensive, and cross-functional. Extensive coverage of sourcing strategy, GATT/WTO/FTAs, and culture's role across all elements add new dimensions. The increased coverage of segmentation has long been overdue in this field and is well-handled in this text. The work is current, up-to-date, and portrays modern teaching concepts in global marketing. Many of the examples are unique to this text and serve as refreshing changes from the tired war stories that often appear again and again elsewhere.' - Scott Swan, The College of William & Mary 'The authors' tone and style shall appeal to our students. They write in a clear and comprehensive style. . The authors have researched well and presented appropriate and interesting examples to illustrate the text. The cases cover extensive geographical areas; functional areas such as product, pricing, promotion and advertising, technology, retailing, etc. add to the students' learning experience.' - K.C. Dhawan, Concordia University/Montreal

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca John Wiley & Sons
Cód. Barras 9781118466483
Altura 27.43 cm
I.S.B.N. 9781118466483
Profundidade 2.79 cm
Referência 024207121
Acabamento Brochura
Número da edição 6
Ano da edição 2014
Idioma Inglês
Peso 1.29 Kg
Largura 21.34 cm
AutorHelsen, Kristiaan; Kotabe, Masaaki (Mike)

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Global Marketing Management

Global Marketing Management (Cód: 9396868) Global Marketing Management (Cód: 9396868)
R$ 1.477,00
Global Marketing Management (Cód: 9396868) Global Marketing Management (Cód: 9396868)
R$ 1.477,00