Frete Grátis
  • Google Plus

Groundswell - Winning In A World Transformed By Social Technologies (Expanded, Revised) (Cód: 9188789)

Li, Charlene

Harvard Business Review Press

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 69,70 em até 2x de R$ 34,85 sem juros
Cartão Saraiva R$ 66,22 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 3x de R$ 23,23 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

Corporate executives struggle to harness the power of social technologies. Twitter, Facebook, blogs, YouTube are where customers discuss products and companies, write their own news, and find their own deals but how do you integrate these activities into your broader marketing efforts? It's an unstoppable groundswell that affects every industry -- yet it's still utterly foreign to most companies running things now.
When consumers you've never met are rating your company's products in public forums with which you have no experience or influence, your company is vulnerable. In Groundswell, Josh Bernoff and Charlene Li explain how to turn this threat into an opportunity.
In this updated and expanded edition of Groundswell, featuring an all new introduction and chapters on Twitter and social media integration, you'll learn to:
- Evaluate new social technologies as they emerge
- Determine how different groups of consumers are participating in social technology arenas
- Apply a four-step process for formulating your future strategy
- Build social technologies into your business
Groundswell is required reading for executives seeking to protect and strengthen their company's public image.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Harvard Business Review Press
Cód. Barras 9781422161982
Altura 21.06 cm
I.S.B.N. 9781422161982
Profundidade 2.29 cm
Referência 9781422161982
Acabamento Brochura
Ano da edição 2011
Idioma Inglês
Número de Páginas 332
Peso 0.35 Kg
Largura 14.15 cm
AutorLi, Charlene

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Groundswell - Winning In A World Transformed By Social Technologies (Expanded, Revised)

Groundswell - Winning In A World Transformed By Social Technologies (Expand... (Cód: 9188789) Groundswell - Winning In A World Transformed By So... (Cód: 9188789)
R$ 69,70
Groundswell - Winning In A World Transformed By Social Technologies (Expand... (Cód: 9188789) Groundswell - Winning In A World Transformed By So... (Cód: 9188789)
R$ 69,70