Frete Grátis
  • Google Plus

Grow - How Ideals Power Growth And Profit At The World’s Greatest Companies (Cód: 3735987)

Stengel,Jim

VIRGIN BOOKS

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 55,60
Cartão Saraiva R$ 52,82 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 2x de R$ 27,80 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

Great businesses naturally have many things in common: superbly designed products and services, knockout customer experiences, sustained excellence at execution, outstanding talent and teamwork, and great leadership. But there's also something else, an X factor that keeps renewing and strengthening great businesses through good times and bad.

Based on almost ten years of empirical research involving 50,000 companies, Jim Stengel shows how the world's 50 best businesses - as diverse as Apple, Red Bull, Pampers and Petrobras - have a cause and effect relationship between financial performance and their ability to connect with fundamental human emotions, hopes, values and greater purposes.

In this, the next big idea book, Stengel deftly blending timeless truths about human behaviour and values into an action framework, to show us how by embracing what he describes as 'brand ideals', the world's best businesses can achieve incredible growth and drastically improve their performance.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca VIRGIN BOOKS
Cód. Barras 9780753540664
Altura 21.00 cm
I.S.B.N. 9780753540664
Profundidade 1.00 cm
Acabamento Brochura
Ano da edição 2012
Idioma Inglês
Peso 0.44 Kg
Largura 14.00 cm
AutorStengel,Jim

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Grow - How Ideals Power Growth And Profit At The World’s Greatest Companies