Frete Grátis
  • Google Plus

Guerrilla Marketing (Cód: 2047070)

Levinson, Jay Conrad

Houghton Mifflin

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 70,80 em até 2x de R$ 35,40 sem juros
Cartão Saraiva R$ 67,26 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 3x de R$ 23,60 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 2x sem juros de R$ 0,00


Guerrilla Marketing

R$70,80

Descrição

When Guerrilla Marketing was first published in 1983, Jay Levinson revolutionized marketing strategies for the small-business owner with his take-no-prisoners approach to finding clients. Based on hundreds of solid ideas that really work, Levinson’s philosophy has given birth to a new way of learning about market share and how to gain it. In this completely updated and expanded fourth edition, Levinson offers a new arsenal of weaponry for small-business success including: strategies for marketing on the Internet (explaining when and precisely how to use it); tips for using new technology, such as podcasting and automated marketing; programs for targeting prospects and cultivating repeat and referral business; management lessons in the age of telecommuting and freelance employees Guerrilla Marketing is the entrepreneur’s marketing bible - and the book every small-business owner should have on his or her shelf.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Houghton Mifflin
Cód. Barras 9780618785919
Altura 23.00 cm
I.S.B.N. 9780618785919
Profundidade 2.50 cm
Referência 0006992051
Acabamento Brochura
Ano da edição 2007/05/22
Número de Páginas 368
Peso 1.00 Kg
Largura 15.00 cm
AutorLevinson, Jay Conrad

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Guerrilla Marketing