Frete Grátis
  • Google Plus

HBR Guide To Building Your Business Case (Cód: 9187415)

Sheen,Raymond

Harvard Business Review Press

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 77,30 R$ 57,90 (-25%)
Cartão Saraiva R$ 52,11 (-10%) em até 1x no cartão ou em até 2x de R$ 28,95 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Descrição

Get your idea off the ground.
You ve got a great idea that will increase revenue or boost productivitybut how do you get the buy-in you need to make it happen? By building a business case that clearly shows your idea s value. That s not always easy: Maybe you re not sure what kind of data your stakeholders will trust. Or perhaps you re intimidated by number crunching.
The 'HBR Guide to Building Your Business Case,' written by project management expert Raymond Sheen, gives you the guidance and tools you need to make a strong case. You ll learn how to:
Spell out the business need for your idea
Align your case with strategic goals
Build the right team to shape and test your idea
Calculate the return on investment
Analyze risks and opportunities
Present your case to stakeholders
'

Características

Produto sob encomenda Não
Marca Harvard Business Review Press
Cód. Barras 9781633690028
Altura 22.61 cm
I.S.B.N. 9781633690028
Profundidade 2.03 cm
Referência 9781633690028
Acabamento Brochura
Ano da edição 2015
Idioma Inglês
Número de Páginas 144
Peso 0.18 Kg
Largura 12.70 cm
AutorSheen,Raymond

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: HBR Guide To Building Your Business Case