Frete Grátis
  • Google Plus

Hbr's 10 Must Reads -The Essentials (Cód: 9164805)

Harvard Business Review

Harvard Business Review Press

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 96,60 em até 3x de R$ 32,20 sem juros
Cartão Saraiva R$ 91,77 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 4x de R$ 24,15 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

Change is the one constant in business, and we must adapt or face obsolescence. Yet certain challenges never go away. That's what makes this book 'must read.' These are the 10 seminal articles by management's most influential experts, on topics of perennial concern to ambitious managers and leaders hungry for inspiration--and ready to run with big ideas to accelerate their own and their companies' success.
If you read nothing else - full stop - read:
Michael Porter on creating competitive advantage and distinguishing your company from rivals
John Kotter on leading change through eight critical stages
Daniel Goleman on using emotional intelligence to maximize performance
Peter Drucker on managing your career by evaluating your own strengths and weaknesses
Clay Christensen on orchestrating innovation within established organizations
Tom Davenport on using analytics to determine how to keep your customers loyal
Robert Kaplan and David Norton on measuring your company's strategy with the Balanced Scorecard
Rosabeth Moss Kanter on avoiding common mistakes when pushing innovation forward
Ted Levitt on understanding who your customers are and what they really want
C. K. Prahalad and Gary Hamel on identifying the unique, integrated systems that support your strategy

Características

Produto sob encomenda Não
Marca Harvard Business Review Press
Cód. Barras 9781422133446
Altura 20.80 cm
I.S.B.N. 9781422133446
Profundidade 1.83 cm
Referência 9781422133446
Acabamento Brochura
Ano da edição 2010
Idioma Inglês
Número de Páginas 268
Peso 0.29 Kg
Largura 14.07 cm
AutorHarvard Business Review

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Hbr's 10 Must Reads -The Essentials