Frete Grátis
  • Google Plus

Hbr's 10 Must Reads On Innovation (Cód: 4706819)

Harvard Business Review

Harvard Business Review Press

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 96,60 em até 3x de R$ 32,20 sem juros
Cartão Saraiva R$ 91,77 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 4x de R$ 24,15 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 3x sem juros de R$ 0,00


Hbr's 10 Must Reads On Innovation

R$96,60

Descrição

If you read nothing else on inspiring and executing innovation, read these 10 articles. We’ve combed through hundreds of articles in the Harvard Business Review archive and selected the most important ones to help you innovate effectively.

Leading experts such as Clayton Christensen, Peter Drucker, and Rosabeth Moss Kanter provide the insights and advice you need to:

• Decide which ideas are worth pursuing
• Innovate through the front lines—not just from the top
• Adapt innovations from the developing world to wealthier markets
• Tweak new ventures along the way using discovery-driven planning
• Tailor your efforts to meet customers’ most pressing needs
• Avoid classic pitfalls such as stifling innovation with rigid processes

Características

Produto sob encomenda Não
Marca Harvard Business Review Press
Cód. Barras 9781422189856
Altura 21.00 cm
I.S.B.N. 9781422189856
Profundidade 1.00 cm
Referência .
Acabamento Brochura
Ano da edição 2013
Idioma Inglês
Número de Páginas 192
Peso 0.44 Kg
Largura 14.00 cm
AutorHarvard Business Review

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Hbr's 10 Must Reads On Innovation