Frete Grátis
  • Google Plus

Hbr's 10 Must Reads On Strategic Marketing (Cód: 4706920)

Harvard Business

Harvard Business Review Press

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 96,60 em até 3x de R$ 32,20 sem juros
Cartão Saraiva R$ 91,77 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 4x de R$ 24,15 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 3x sem juros de R$ 0,00


Hbr's 10 Must Reads On Strategic Marketing

R$96,60

Descrição

If you read nothing else on marketing that delivers competitive advantage, read these 10 articles. We’ve combed through hundreds of articles in the Harvard Business Review archive and selected the most important ones to help you reinvent your marketing by putting it and your customers at the center of your business.

Leading experts such as Ted Levitt and Clayton Christensen provide the insights and advice you need to:

• Figure out what business you’re really in
• Create products that perform the jobs people need to get done
• Get a bird’s-eye view of your brand’s strengths and weaknesses
• Tap a market that’s larger than China and India combined
• Deliver superior value to your B2B customers
• End the war between sales and marketing

Características

Produto sob encomenda Não
Marca Harvard Business Review Press
Cód. Barras 9781422189887
Altura 21.00 cm
I.S.B.N. 9781422189887
Profundidade 1.00 cm
Referência .
Acabamento Brochura
Ano da edição 2013
Idioma Inglês
Número de Páginas 224
Peso 0.44 Kg
Largura 14.00 cm
AutorHarvard Business

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Hbr's 10 Must Reads On Strategic Marketing