Frete Grátis
  • Google Plus

History of Men's Magazines Vol. 6 (Cód: 206134)

Hanson, Dian

TASCHEN

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 176,00 R$ 154,90 (-12%) em até 5x de R$ 30,98 sem juros
Cartão Saraiva R$ 147,16 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 7x de R$ 22,13 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

Volume 6, the final word in this encyclopedic series, is reserved for the most daring and extreme edges of the publishing field. In the late 1960s adult bookstores and sex shops spread across Northern Europe and North America to house an increasingly explicit crop of magazines resulting from the international sexual revolution. Magazines sold on the newsstand had to conform to mass taste and morality, but in the sex shops the only limits were imagination. In the 1970s, drunk on freedom, editor's imaginations ran wild. Come peek inside the sex shops of Denmark, Sweden, Germany, Holland and the US to see what liberation really meant. Read about Berth Milton, the man who toppled Sweden's obscenity laws with his magazine Private; the Danish Theander brothers whose motto was, 'The First, The Biggest, The Most Pornographic'; Reuben Sturman, founding father of Southern California's vast sex industry; John Sutcliffe, who made gasmasks sexy with his Atomage magazine; and worst film director Ed Wood Jr.'s secret and surprising men's magazines.

Volume 6: 1970s Under the Counter contains 460 full color pages of covers and magazine interiors and 18 chapters of information-rich text. Together with Volume 5 it forms a complete overview of men’s magazine publishing of the 1970s. With Volumes 1 through 4, these two books complete the six-volume set of Dian Hanson’s: The History of Men’s Magazines.

Características

Produto sob encomenda Não
Editora TASCHEN
Cód. Barras 9783822836378
Altura 28.00 cm
I.S.B.N. 3822836370
Profundidade 4.00 cm
Acabamento Capa dura
Idioma Inglês
País de Origem Alemanha
Número de Páginas 460
VOLUME 6
Peso 0.44 Kg
Largura 22.00 cm
AutorHanson, Dian

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: History of Men's Magazines Vol. 6