Frete Grátis
  • Google Plus
Livro Digital

Hollywood Stardom (Cód: 9295809)

McDonald, Paul

Wiley (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 50,93
Cartão Saraiva R$ 50,93 ou em até 2x de R$ 25,47 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 1x sem juros de R$ 0,00


Hollywood Stardom

R$50,93

Descrição

By integrating star studies and film industry studies, Hollywood Stardom reveals the inextricable bonds between culture and commerce in contemporary notions of film stardom.

Integrates the traditions of star studies and industry studies to establish an original and innovative mode of analysis whereby the ‘star image’ is replaced with the ‘star brand’ Offers the first extensive analysis of stardom in the ‘post-studio’ era Combines genre, narrative, acting, and discourse analysis with aspects of marketing theory and the economic analysis of the film market Draws on an extensive body of research data not previously deployed in film scholarship A wide range of star examples are explored including George Clooney, Mel Gibson, Tom Cruise, Daniel Day-Lewis, Tom Hanks, Will Smith, and Julia Roberts

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Wiley (Digital)
Cód. Barras 9781118321669
Início da Venda 04/01/2016
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Número da edição 1
Idioma 337
Código do Formato Epub
Número de Páginas 352 (aproximado)
Ano da Publicação 112
Peso 0.00 Kg
AutorMcDonald, Paul

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Hollywood Stardom