Frete Grátis
  • Google Plus

How Companies Win (Cód: 3063654)

Kash,Rick; Calhoun,David

Harpercollins Usa

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 104,60 R$ 83,60 (-20%) em até 2x de R$ 41,80 sem juros
Cartão Saraiva R$ 79,42 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 4x de R$ 20,90 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

Since World War II, the growth formula for business has been to increase revenues annually, consistent with an expanding economy. But with the recent financial collapse, the once profitable model they relied on - Supply Chain Management - isn't enough. Today, companies are struggling to find a new way of competing and winning in a world of contracting demand. Rick Kash and David Calhoun have the answer: a revolutionary demand-driven model that has already proven successful for some of the world's biggest companies, including Hershey, Best Buy, Anheuser-Busch, Wells Fargo, Allstate, Wal-Mart, and Coke. At the heart of this powerful new business model is a vision of a new kind of company, one that is driven not by chasing lowest cost supply, but by demand: knowing how to precisely identify customers, target those that offer the highest profits, and then build a demand to capture them. The Demand model is not an improvised or trendy response to the recent global economic collapse. Nearly a decade in the making, it is a farsighted vision whose time has come, one that can help businesses run faster, cheaper, and deliver higher quality products and service even in the tightest economic climate. In the new economy, Supply Chain remains every bit as important as it has been, Kash and Calhoun advise. But now it has a partner of equal importance, the Demand Chain. Implemented together, these two pillars of growth are the new Business Model for How Companies Win.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Harpercollins Usa
Cód. Barras 9780062000453
Altura 23.00 cm
I.S.B.N. 9780062000453
Profundidade 1.50 cm
Referência .
Acabamento Brochura
Ano da edição 2010
Idioma Inglês
País de Origem Estados Unidos
Número de Páginas 272
Peso 0.44 Kg
Largura 15.50 cm
AutorKash,Rick; Calhoun,David

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: How Companies Win

How Companies Win (Cód: 3063654) How Companies Win (Cód: 3063654)
R$ 83,60
How Companies Win (Cód: 3063654) How Companies Win (Cód: 3063654)
R$ 83,60