Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8
  • Google Plus

How To Win Customers In The Digital World (Cód: 6327039)

Vervest,Peter; M. Hoogeweegen; N.F. Cameron

SPRINGER VERLAG POD

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 381,00 em até 10x de R$ 38,10 sem juros
Cartão Saraiva R$ 361,95 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 15x de R$ 25,40 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 10x sem juros de R$ 0,00


How To Win Customers In The Digital World

R$381,00

Descrição

Providing a template for seizing the opportunities offfered by digital business technologies, this book presents six real-life cases to demonstrate both the power and risks involved. The authors - both experienced
professionals in management education and telecommunications - introduce Total Action concepts and methodologies - where every activity inside the organization is directly relevant for its customers. Winners use these to make
front-line people the point of decision making, to unlock information about customers, and to manage the fulfillment of their commitments. The result is a discovery tour of new management concepts that will help your business
triumph in todays digital world.From the reviews: 'This book is mandatory reading for every manager and professional.' - Thomas Middelhoff, Chairman & CEO Bertelsmann AG; 'This is a powerful and straightforward
starting point for all managers and organizations seeking to master the new frontiers of business.' A.-W. Scheer, Chairman of the Supervisory Board IDS Scheer AG

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca SPRINGER VERLAG POD
Cód. Barras 9783540665755
Altura 23.40 cm
I.S.B.N. 9783540665755
Profundidade 1.75 cm
Referência 9783540665755
Ano da edição 1999
Idioma Inglês
Número de Páginas 276
Peso 0.45 Kg
Largura 15.60 cm
AutorVervest,Peter; M. Hoogeweegen; N.F. Cameron

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: How To Win Customers In The Digital World