Frete Grátis
  • Google Plus
Livro Digital

Identity Development of Diverse Populations: Implications for Teaching and Administration in Higher (Cód: 9296474)

Cooper, Diane L.; Howard-Hamilton, Mary F.; Torres, Vasti

Wiley (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 41,00
Cartão Saraiva R$ 41,00 ou em até 2x de R$ 20,50 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 1x sem juros de R$ 0,00


Identity Development of Diverse Populations: Implications for Teaching and Administration in Higher

R$41,00

Descrição

This monograph is focused on educating faculty and administrators about the developmental issues faced by students from different racial, ethnic, or other social groupings as they attempt to define themselves during the college years and the ways this information can enhance campus classrooms, programs, and policies. Although there is a growing body of work on how various racial, ethnic, gender and other social groups develop their identity, there has been limited synthesis or application of this literature to the practice of professionals in higher education. The authors have higher education administrative backgrounds, so their recommendations are grounded in experience, and each also has a solid record of scholarship in identity development. The combined scholarly and administrative experience of the three authors enhances the contribution of this book.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Wiley (Digital)
Cód. Barras 9781118209455
Início da Venda 06/03/2016
Coleção / Série J-B ASHE Higher Education Report Series (AEHE)
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Pdf
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Número da edição 1
Idioma 337
Código do Formato Pdf
Número de Páginas 144 (aproximado)
Ano da Publicação 111
VOLUME 12
Peso 0.00 Kg
AutorCooper, Diane L.; Howard-Hamilton, Mary F.; Torres, Vasti

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Identity Development of Diverse Populations: Implications for Teaching and Administration in Higher