Frete Grátis
  • Google Plus
Livro Digital

Ideology and Modern Culture - Critical Social Theory in the Era of Mass Communication (Cód: 9296471)

John B. Thompson

Wiley (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 113,21 em até 3x de R$ 37,74 sem juros
Cartão Saraiva R$ 113,21 ou em até 5x de R$ 22,64 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 3x sem juros de R$ 0,00


Ideology and Modern Culture - Critical Social Theory in the Era of Mass Communication

R$113,21

Descrição

In this major new work, Thompson develops an original account of ideology and relates it to the analysis of culture and mass communication in modern Societies. Thompson offers a concise and critical appraisal of major contributions to the theory of ideology, from Marx and Mannheim, to Horkheimer, Adorno and Habermas. He argues that these thinkers - and social and political theorists more generally - have failed to deal adequately with the nature of mass communication and its role in the modern world. In order to overcome this deficiency, Thompson undertakes a wide-ranging analysis of the development of mass communication, outlining a distinctive social theory of the mass media and their impact.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Wiley (Digital)
Cód. Barras 9780745678214
Início da Venda 04/03/2016
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Pdf
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Número da edição 1
Idioma 337
Código do Formato Pdf
Número de Páginas 370 (aproximado)
Ano da Publicação 113
Peso 0.00 Kg
AutorJohn B. Thompson

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Ideology and Modern Culture - Critical Social Theory in the Era of Mass Communication