Frete Grátis
  • Google Plus
Livro Digital

Influence (Cód: 8786268)

Robert B. Cialdini, PhD

Harpercollins (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 38,97
Cartão Saraiva R$ 37,02 (-5%) em até 1x no cartão
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

Influence, the classic book on persuasion, explains the psychology of why people say 'yes'—and how to apply these understandings. Dr. Robert Cialdini is the seminal expert in the rapidly expanding field of influence and persuasion. His thirty-five years of rigorous, evidence-based research along with a three-year program of study on what moves people to change behavior has resulted in this highly acclaimed book. You'll learn the six universal principles, how to use them to become a skilled persuader—and how to defend yourself against them. Perfect for people in all walks of life, the principles of Influence will move you toward profound personal change and act as a driving force for your success.Some images that appeared in the print edition of this book are unavailable in the electronic edition due to rights reasons.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Harpercollins (Digital)
Cód. Barras 9780061899874
Coleção / Série Collins Business Essentials
Territorialidade Internacional
Proteção Drm Sim
Idioma 337
Ano da Publicação 109
Peso 0.00 Kg
AutorRobert B. Cialdini, PhD

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Influence

Influence (Cód: 8786268) Influence (Cód: 8786268)
R$ 38,97
Influence (Cód: 8786268) Influence (Cód: 8786268)
R$ 38,97