Frete Grátis
  • Google Plus

Innovation And International Corporate Growth (Cód: 7217915)

Alexander Gerybadze; Ulrich Hommel; Hans W. Reiners

SPRINGER VERLAG POD

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 692,90 em até 10x de R$ 69,29 sem juros
Cartão Saraiva R$ 658,26 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 12x de R$ 57,74 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

Research and development (R&D) as well as innovation are the drivers of change and the key determinants of growth in many industry and service sectors. In spite of the financial turmoil and
restructuring of the world economy after 2008, investment in R&D is expected to grow further. Innovation competence will continue to be a major success factor for internationally operating companies.
The book presents a state-of-the-art account of innovation management and the role of R&D and innovation strategy for corporate growth and renewal. It follows a top-down approach starting from corporate
strategy, and describes the effective integration of corporate R&D, business unit projects and operational performance improvements. The book offers portraits of leading innovators and high-performing corporations and
provides a rich collection of best-practice examples.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca SPRINGER VERLAG POD
Cód. Barras 9783642108228
Altura 23.40 cm
I.S.B.N. 9783642108228
Profundidade 2.54 cm
Referência 9783642108228
Ano da edição 2010
Idioma Inglês
Número de Páginas 464
Peso 0.45 Kg
Largura 156.00 cm
AutorAlexander Gerybadze; Ulrich Hommel; Hans W. Reiners

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Innovation And International Corporate Growth