Artboard 33Artboard 16Artboard 18Artboard 13Artboard 42Artboard 21Artboard 4Artboard 5Artboard 45Artboard 22Artboard 7Artboard 42Artboard 23Artboard 17?Artboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32Artboard 6Artboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11Artboard 41Artboard 11Artboard 23Artboard 10Artboard 4Artboard 9Artboard 6Artboard 8Artboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44Artboard 16Artboard 24Artboard 13Artboard 5Artboard 24Artboard 31Artboard 1Artboard 12Artboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44Artboard 9Artboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35Artboard 15Artboard 14Artboard 50Artboard 26Artboard 14Artboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37Artboard 46Artboard 33Artboard 8

Integrating Graphics And Vision For Object Recognition (Cód: 6327087)

Mark R. Stevens; J. Ross Beveridge; Larry M. Bates

SPRINGER VERLAG POD

Este produto está temporariamente indisponível no site, mas não se preocupe, você pode reservá-lo para retirada em uma loja física!

Reserve seu produto na loja para retirada em até 1 hora.
Ops! Este produto está temporariamente indisponível. Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.
Ops! Este produto está temporariamente indisponível. Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 1.000,40

em até 10x de R$ 100,04 sem juros
Cartão Saraiva: 1x de R$ 950,38 (-5%)

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 10x sem juros de


Integrating Graphics And Vision For Object Recognition

R$1.000,40

Descrição

Integrating Graphics and Vision for Object Recognition serves as a reference for electrical engineers and computer scientists researching computer vision or computer graphics.
Computer graphics and computer vision can be viewed as different sides of the same coin. In graphics, algorithms are given knowledge about the world in the form of models, cameras, lighting, etc., and infer (or render) an
image of a scene. In vision, the process is the exact opposite: algorithms are presented with an image, and infer (or interpret) the configuration of the world. This work focuses on using computer graphics to interpret
camera images: using iterative rendering to predict what should be visible by the camera and then testing and refining that hypothesis. Features of the book include: Many illustrations to
supplement the text; A novel approach to the integration of graphics and vision; Genetic algorithms for vision; Innovations in closed loop object
recognition. Integrating Graphics and Vision for Object Recognition will be of interest to research scientists and practitioners working in fields related to the topic. It may
also be used as an advanced-level graduate text.

Características

Peso 0.45 Kg
Produto sob encomenda Sim
Marca SPRINGER VERLAG POD
I.S.B.N. 9780792372073
Referência 9780792372073
Altura 23.40 cm
Largura 15.60 cm
Profundidade 1.27 cm
Número de Páginas 204
Idioma Inglês
Cód. Barras 9780792372073
Ano da edição 2000
AutorMark R. Stevens; J. Ross Beveridge; Larry M. Bates