Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8

International Business (Cód: 6328409)

Robert Goddard; Neil Slough

Virtualbookworm.com POD

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 134,40

em até 4x de R$ 33,60 sem juros
Cartão Saraiva: 1x de R$ 127,68 (-5%)

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 4x sem juros de


International Business

R$134,40

Descrição

This, the second volume of 'International Business: Research, Teaching and Practice,' features papers from the 2007 Annual Conference of the Academy of International Business-Southeast Chapter (USA) held in Nashville, Tennessee.

This issue contains:
FUNCTIONAL DENSITY AND ITS IMPACT ON RETAIL SATISFACTION IN CROSS-CULTURAL CONTEXTS: CAN CROWDED STORES BE A GOOD THING FOR RETAILERS?
Anita Whiting & George Nakos

ENTREPRENEURIAL ORIENTATION, STRATEGY, AND MARKETING CAPABILITIES IN THE PERFORMANCE OF BORN GLOBAL FIRMS
Samantha Hartsfield, Douglas Johansen & Gary Knight

FACTORS INFLUENCING STUDY ABROAD DECISIONS AMONG COLLEGE OF BUSINESS STUDENTS
Douglas W. Naffziger, Jennifer P. Bott & Carolyn B. Mueller

CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT STRATEGY (A TEACHING CASE STUDY)
Tamilla Curtis, Donald Barrere & Tom Griffin

RUSSIAN FEDERATION ENERGY POLICIES AND RISKS TO INTERNATIONAL JOINT VENTURES IN THE OIL AND GAS INDUSTRY
John R. Patton

LEARNING FROM SUBSIDIARIES: THE CASE OF SPANISH FIRMS IN CHINA
Yingying Zhang, Simon Dolan & Eugenia Sánchez Vidal

Características

Peso 0.16 Kg
Produto sob encomenda Sim
Marca Virtualbookworm.com POD
I.S.B.N. 9781602643000
Referência 9781602643000
Altura 22.90 cm
Largura 15.20 cm
Profundidade 0.57 cm
Número de Páginas 108
Idioma Inglês
Cód. Barras 9781602643000
Ano da edição 2009
AutorRobert Goddard; Neil Slough