Frete Grátis
  • Google Plus

International Business (Cód: 6328409)

Robert Goddard; Neil Slough

Virtualbookworm.com POD

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 134,40 R$ 118,30 (-12%) em até 3x de R$ 39,43 sem juros
Cartão Saraiva R$ 112,39 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 5x de R$ 23,66 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

This, the second volume of 'International Business: Research, Teaching and Practice,' features papers from the 2007 Annual Conference of the Academy of International Business-Southeast Chapter (USA) held in Nashville, Tennessee.

This issue contains:
FUNCTIONAL DENSITY AND ITS IMPACT ON RETAIL SATISFACTION IN CROSS-CULTURAL CONTEXTS: CAN CROWDED STORES BE A GOOD THING FOR RETAILERS?
Anita Whiting & George Nakos

ENTREPRENEURIAL ORIENTATION, STRATEGY, AND MARKETING CAPABILITIES IN THE PERFORMANCE OF BORN GLOBAL FIRMS
Samantha Hartsfield, Douglas Johansen & Gary Knight

FACTORS INFLUENCING STUDY ABROAD DECISIONS AMONG COLLEGE OF BUSINESS STUDENTS
Douglas W. Naffziger, Jennifer P. Bott & Carolyn B. Mueller

CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT STRATEGY (A TEACHING CASE STUDY)
Tamilla Curtis, Donald Barrere & Tom Griffin

RUSSIAN FEDERATION ENERGY POLICIES AND RISKS TO INTERNATIONAL JOINT VENTURES IN THE OIL AND GAS INDUSTRY
John R. Patton

LEARNING FROM SUBSIDIARIES: THE CASE OF SPANISH FIRMS IN CHINA
Yingying Zhang, Simon Dolan & Eugenia Sánchez Vidal

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Virtualbookworm.com POD
Cód. Barras 9781602643000
Altura 22.90 cm
I.S.B.N. 9781602643000
Profundidade 0.57 cm
Referência 9781602643000
Ano da edição 2009
Idioma Inglês
Número de Páginas 108
Peso 0.16 Kg
Largura 15.20 cm
AutorRobert Goddard; Neil Slough

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: International Business