Frete Grátis
  • Google Plus
  • 123478765
  • 1003259646

Introduction To Sport Marketing (Cód: 2604520)

Smith,Aaron

Butterworth Heinemann

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 162,50 em até 5x de R$ 32,50 sem juros
Cartão Saraiva R$ 154,38 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 8x de R$ 20,31 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

Sports Marketing is the first book to take the beginner student through the sometimes baffling world of sports marketing. Written in a very accessible manner specifically for students at the very start of their careers, this book explains the basic principles and practices of strategic marketing in the sports industry.

Unlike current texts available on the market, the book is aimed at the beginner student and equips them with the skills to:

- apply marketing theory to the unique sports industry environment
- conduct an internal and external analysis of a sport organization in order to identify market opportunities
- apply basic skills in the identification of marketing opportunities, and the formulation of these opportunities into marketing objectives
- use a marketing framework to develop a strategic sport marketing direction
- use a marketing framework to develop a sport marketing strategy that addresses segmentation, targeting, differentiation and marketing mix variables
- utilize control and quality tools to monitor progress and introduce changes to the marketing strategy and tactics.

Packed with cases, questions, exercises, illustrations and with supporting online materials, Sport Marketing should be the first stop on any beginner sports management and marketing student's reading list.

- The first book on the market for the beginner student studying sports marketing
- Packed with cases, exercises, questions, illustrations and with a raft of online material available
- Written in a highly accessible manner by a renowned sports marketing expert.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Butterworth Heinemann
Cód. Barras 9780750686853
Altura 0.00 cm
I.S.B.N. 9780750686853
Profundidade 0.00 cm
Referência .
Acabamento Brochura
Ano da edição 2008
MÊS JULHO
Número de Páginas 352
Peso 0.44 Kg
Largura 0.00 cm
AutorSmith,Aaron

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Introduction To Sport Marketing

Introduction To Sport Marketing (Cód: 2604520) Introduction To Sport Marketing (Cód: 2604520)
R$ 162,50
Introduction To Sport Marketing (Cód: 2604520) Introduction To Sport Marketing (Cód: 2604520)
R$ 162,50