Frete Grátis
  • Google Plus
Livro Digital

It's Not Just PR (Cód: 9298137)

Coombs,W. Timothy; Holladay,Sherry J.

Wiley (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 49,50
Cartão Saraiva R$ 47,03 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 2x de R$ 24,75 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

In the second edition of their award-winning book, W. Timothy Coombs and Sherry J. Holladay provide a broad and thorough look at the field of public relations in the world today and assess its positive and negative impact on society’s values, knowledge, and perceptions.

Uses a range of global, contemporary examples, from multi-national corporations through to the non-profit sector Updated to include discussion of new issues, such as the role and limitations of social media; the emergence of Issues Management; how private politics is shaping corporate behavior; and the rise of global activism and the complications of working in a global world Covers the search within the profession for a definition of PR, including the Melbourne Mandate and Barcelona Principles Balanced, well organized, and clearly written by two leading scholars

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Wiley (Digital)
Cód. Barras 9781118554098
Início da Venda 27/12/2015
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Pdf
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Número da edição 2
Idioma 337
Código do Formato Pdf
Ano da Publicação 113
Peso 0.00 Kg
AutorCoombs,W. Timothy; Holladay,Sherry J.

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: It's Not Just PR

It's Not Just PR (Cód: 9298137) It's Not Just PR (Cód: 9298137)
R$ 49,50
It's Not Just PR (Cód: 9298137) It's Not Just PR (Cód: 9298137)
R$ 49,50