Frete Grátis
  • Google Plus

It's Not What You Sell, It's What You Stand For - Why Every Extraordinary Business Is Driven By Purpose (Cód: 9345386)

Rushing,Haley; Spence,Roy M

Portfolio

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 62,90 em até 2x de R$ 31,45 sem juros
Cartão Saraiva R$ 59,76 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 3x de R$ 20,97 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

'Roy Spence is a brilliant, sparkling gem. True greatness comes in direct proportion to passionate pursuit of a purpose beyond money.' -Jim Collins, author of 'Good to Great' Over the last thirty-five years, Roy Spence has helped organizations such as Southwest Airlines, BMW, the University of Texas, Wal-Mart, the Clinton Global Initiative, and many others achieve greatness by obsessing about one big idea: purpose. With purpose as the North Star, employee engagement is higher, competition is less threatening, customers are more loyal, and innovation flows.As Spence writes, 'Purpose is a reason for being that goes beyond making money-and it almost always results in making more money than you ever thought possible.' Especially during times of great economic uncertainty, purpose is the key to creating and maintaining a high- performing organization, deserving just as much attention as strategy, execution, and innovation.These insider insights and case studies will help you discover your organization's purpose, proclaim it to the world, and apply it to everything you do.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Portfolio
Cód. Barras 9781591844471
Altura 21.31 cm
I.S.B.N. 9781591844471
Profundidade 2.18 cm
Referência 016381672
Acabamento Brochura
Ano da edição 2011
Idioma Inglês
Número de Páginas 315
Peso 0.29 Kg
Largura 14.15 cm
AutorRushing,Haley; Spence,Roy M

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: It's Not What You Sell, It's What You Stand For - Why Every Extraordinary Business Is Driven By Purpose

It's Not What You Sell, It's What You Stand For - Why Every Extraordinary B... (Cód: 9345386) It's Not What You Sell, It's What You Stand For - ... (Cód: 9345386)
R$ 62,90
It's Not What You Sell, It's What You Stand For - Why Every Extraordinary B... (Cód: 9345386) It's Not What You Sell, It's What You Stand For - ... (Cód: 9345386)
R$ 62,90