Frete Grátis
  • Google Plus

Judgment Calls (Cód: 3979055)

Davenport, Thomas H.; Manville,Brook

Harvard Business Review Press

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 116,20 em até 3x de R$ 38,73 sem juros
Cartão Saraiva R$ 104,58 (-10%) em até 1x no cartão ou em até 5x de R$ 23,24 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

Despite the dizzying amount of data at our disposal today and an increasing reliance on analytics to make the majority of our decisions many of our most critical choices still come down to human judgment. This fact is fundamental to organizations whose leaders must often make crucial decisions: to do this they need the best available insights.

In Judgment Calls, authors Tom Davenport and Brook Manville share twelve stories of organizations that have successfully tapped their data assets, diverse perspectives, and deep knowledge to build an organizational decision-making capability a competence they say can make the difference between success and failure. This book introduces a model that taps the collective judgment of an organization so that the right decisions are made, and the entire organization profits.

Through the stories in Judgment Calls, the authors both of them seasoned management thinkers and advisers make the case for the wisdom of organizations and suggest ways to use it to best advantage. Each chapter tells a unique story of one dilemma and its ultimate resolution, bringing into high relief one key to the power of collective judgment. Individually, these stories inspire and instruct; together, they form a model for building an organizational capacity for broadly based, knowledge-intensive decision making.

You’ve read The Wisdom of Crowds and Competing on Analytics. Now read Judgment Calls. You, and your organization, will make better decisions.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Harvard Business Review Press
Cód. Barras 9781422158111
Altura 21.00 cm
I.S.B.N. 9781422158111
Profundidade 1.00 cm
Referência .
Acabamento Brochura
Ano da edição 2012
Idioma Inglês
Número de Páginas 288
Peso 0.44 Kg
Largura 14.00 cm
AutorDavenport, Thomas H.; Manville,Brook

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Judgment Calls