Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8
Frete Grátis
  • Google Plus

Kinderculture (Cód: 7998160)

Steinberg,Shirley R.

Perseus Books Group

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 147,20 em até 4x de R$ 36,80 sem juros
Cartão Saraiva R$ 139,84 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 7x de R$ 21,03 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 4x sem juros de R$ 0,00


Kinderculture

R$147,20

Descrição

America is a corporatized society defined by a culture of consumerism, and the youth market is one of the groups that corporations target most. By marketing directly to children, through television, movies, radio, video games, toys, books, and fast food, advertisers have produced a “kinderculture.” In this eye-opening book, editor Shirley R. Steinberg reveals the profound impact that our purchasing-obsessed culture has on our children and argues that the experience of childhood has been reshaped into something that is prefabricated.
Analyzing the pervasive influence of these corporate productions, top experts in the fields of education, sociology, communications, and cultural studies contribute incisive essays that students, parents, educators, and general readers will find insightful and entertaining. Including seven new chapters, this third edition is thoroughly updated with examinations of the icons that shape the values and consciousness of today’s children, including Twilight, True Blood, and vampires, hip hop, Hannah Montana, Disney, and others.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Perseus Books Group
Cód. Barras 9780813344898
Altura 21.00 cm
I.S.B.N. 9780813344898
Profundidade 1.00 cm
Referência .
Acabamento Brochura
Ano da edição 2011
Idioma Inglês
Número de Páginas 320
Peso 0.44 Kg
Largura 14.00 cm
AutorSteinberg,Shirley R.

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Kinderculture