Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 42 Artboard 21 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 42 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 23 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 6 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 43 Artboard 44 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 46 Artboard 8

Kinderculture (Cód: 7998160)

Steinberg,Shirley R.

Perseus Books Group

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

De: R$ 147,20

Por: R$ 132,48

em 1x no cartão de crédito
Crédito: R$ 147,20 em até 4x de R$ 36,80 sem juros
Boleto: R$ 132,48 (-10%)
Cartão Saraiva: 1x de R$ 132,48 (-10%)

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 4x sem juros de


Kinderculture

R$147,20

Descrição

America is a corporatized society defined by a culture of consumerism, and the youth market is one of the groups that corporations target most. By marketing directly to children, through television, movies, radio, video games, toys, books, and fast food, advertisers have produced a “kinderculture.” In this eye-opening book, editor Shirley R. Steinberg reveals the profound impact that our purchasing-obsessed culture has on our children and argues that the experience of childhood has been reshaped into something that is prefabricated.
Analyzing the pervasive influence of these corporate productions, top experts in the fields of education, sociology, communications, and cultural studies contribute incisive essays that students, parents, educators, and general readers will find insightful and entertaining. Including seven new chapters, this third edition is thoroughly updated with examinations of the icons that shape the values and consciousness of today’s children, including Twilight, True Blood, and vampires, hip hop, Hannah Montana, Disney, and others.

Características

Peso 0.44 Kg
Produto sob encomenda Sim
Marca Perseus Books Group
I.S.B.N. 9780813344898
Referência .
Altura 21.00 cm
Largura 14.00 cm
Profundidade 1.00 cm
Número de Páginas 320
Idioma Inglês
Acabamento Brochura
Cód. Barras 9780813344898
Ano da edição 2011
AutorSteinberg,Shirley R.