Frete Grátis
  • Google Plus

Kinderculture (Cód: 7998160)

Steinberg,Shirley R.

Perseus Books Group

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 147,20 em até 4x de R$ 36,80 sem juros
Cartão Saraiva R$ 139,84 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 7x de R$ 21,03 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

America is a corporatized society defined by a culture of consumerism, and the youth market is one of the groups that corporations target most. By marketing directly to children, through television, movies, radio, video games, toys, books, and fast food, advertisers have produced a “kinderculture.” In this eye-opening book, editor Shirley R. Steinberg reveals the profound impact that our purchasing-obsessed culture has on our children and argues that the experience of childhood has been reshaped into something that is prefabricated.
Analyzing the pervasive influence of these corporate productions, top experts in the fields of education, sociology, communications, and cultural studies contribute incisive essays that students, parents, educators, and general readers will find insightful and entertaining. Including seven new chapters, this third edition is thoroughly updated with examinations of the icons that shape the values and consciousness of today’s children, including Twilight, True Blood, and vampires, hip hop, Hannah Montana, Disney, and others.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Perseus Books Group
Cód. Barras 9780813344898
Altura 21.00 cm
I.S.B.N. 9780813344898
Profundidade 1.00 cm
Referência .
Acabamento Brochura
Ano da edição 2011
Idioma Inglês
Número de Páginas 320
Peso 0.44 Kg
Largura 14.00 cm
AutorSteinberg,Shirley R.

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Kinderculture