Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 42 Artboard 21 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 42 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 23 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 6 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 43 Artboard 44 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 46 Artboard 8

Knowledge Management (Cód: 4863129)

Debowski,Shelda

John Wiley & Sons

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

De: R$ 336,30

Por: R$ 302,67

em 1x no cartão de crédito
Crédito: R$ 336,30 em até 10x de R$ 33,63 sem juros
Boleto: R$ 302,67 (-10%)
Cartão Saraiva: 1x de R$ 302,67 (-10%)

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 10x sem juros de


Knowledge Management

R$336,30

Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X
Formas de envio Custo Entrega estimada

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 15:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

'Knowledge Management' explores the concept of knowledge management (KM) from a leadership and strategic management perspective, providing a detailed overview of the process of designing and introducing a KM focus into an organisation. With an increasing focus on KM in the business community and in business education, this text is a timely resource that attempts offer a conceptual framework to KM and reiterates that KM is people driven not systems-driven. The text recognises the benefits of collecting, organising and sharing each worker's knowledge base although identifies that there needs to be much stronger recognition of the need to build a knowledge culture, so that the values and recognition of knowledge activities are clearly integrated into everyday work practices. KM should be based on strong leadership, strategic management, and an effectively managed service. The text is ideal for students studying business and management, as it provides a practical, realistic and achievable view of KM, drawing from a range of perspectives and business experiences. It explores the associated issues of change management, leadership and organisational context issues in relation to designing, developing and maintaining a knowledge culture, and identifies the management and leadership strategies that should underpin an effective knowledge environment.

Características

Peso 0.44 Kg
Produto sob encomenda Sim
Marca John Wiley & Sons
I.S.B.N. 9780470805381
Altura 21.00 cm
Largura 14.00 cm
Profundidade 1.00 cm
Número de Páginas 383
Idioma Inglês
Acabamento Brochura
Cód. Barras 9780470805381
AutorDebowski,Shelda