Frete Grátis
  • Google Plus

Knowledge Management In Organizations - A Critical Introduction (Cód: 4855722)

Oxford University Press - Btol

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 344,00 R$ 302,70 (-12%) em até 10x de R$ 30,27 sem juros
Cartão Saraiva R$ 287,57 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 12x de R$ 25,23 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

Building on the success of the second edition, the third edition of Knowledge Management in Organizations presents a critical introduction to the subject. Adopting a multidisciplinary perspective, encompassing issues of strategy, structure, systems and human resource management, the text introduces the reader to the concept of knowledge before examining how, and whether, knowledge can be managed within the organizations in which we work. The third edition features a new section on intellectual capital accounting, increased discussion on the use of social networking technologies and significant updates to chapters on Knowledge Creation, Facilitating Knowledge Management via Culture Management, and Leadership, HRM and Knowledge Management. This accessible and engaging text provides a comprehensive introduction to the subject, and incorporates a wealth of in-text learning features and examples in every chapter. International case studies throughout the text, which have been fully updated to reflect changes in the economic and political landscape since the previous edition, as well as new and emerging trends in the field, further illustrate knowledge management theory in a real-world business context.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Oxford University Press - Btol
Cód. Barras 9780199534975
Altura 21.00 cm
I.S.B.N. 9780199534975
Profundidade 1.00 cm
Acabamento Brochura
Número da edição 3
Idioma Inglês
Número de Páginas 320
Peso 0.44 Kg
Largura 14.00 cm

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Knowledge Management In Organizations - A Critical Introduction

Knowledge Management In Organizations - A Critical Introduction (Cód: 4855722) Knowledge Management In Organizations - A Critical... (Cód: 4855722)
R$ 302,70
Knowledge Management In Organizations - A Critical Introduction (Cód: 4855722) Knowledge Management In Organizations - A Critical... (Cód: 4855722)
R$ 302,70