Frete Grátis
  • Google Plus
Livro Digital

Learning and the E-Generation (Cód: 9299036)

Farrington-Flint, Lee; Jean D. M. Underwood

Wiley (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 152,07 em até 5x de R$ 30,41 sem juros
Cartão Saraiva R$ 152,07 ou em até 7x de R$ 21,72 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 5x sem juros de R$ 0,00


Learning and the E-Generation

R$152,07

Descrição

Learning and the E-Generation examines the impact of new and emerging digital technologies—from computers and tablets to social media and video games—on learners in formal and informal settings. Assesses the psychological factors at play, including social, cognitive, and behavioral characteristics that are influenced by exposure to technology Addresses the risks and benefits of 21st century digital technology on children and young adults Written by two experts in the field who draw on the latest research and practice from psychology, neuroscience, and education Discusses the potential of technology to make the learning process more authentic and engaging, as well as the obstacles which can prevent this from happening effectively

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Wiley (Digital)
Cód. Barras 9781118897577
Início da Venda 11/12/2015
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Pdf
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Número da edição 1
Idioma 337
Código do Formato Pdf
Número de Páginas 232 (aproximado)
Ano da Publicação 114
Peso 0.00 Kg
AutorFarrington-Flint, Lee; Jean D. M. Underwood

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Learning and the E-Generation