Frete Grátis
  • Google Plus

Learning To Mentor-As-Praxis (Cód: 2783754)

Lily Orland-Barak

SPRINGER VERLAG POD

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 695,70 em até 10x de R$ 69,57 sem juros
Cartão Saraiva R$ 626,13 (-10%) em até 1x no cartão ou em até 12x de R$ 57,98 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

The concept of mentoring has undergone a major shift from guide/guided or instructor/protégé arrangements toward more reciprocal, collaborative models. Informed by a robust theoretical framework and real-life examples
of successful and ineffective interactions, Learning to Mentor-as-Praxis analyzes in compelling detail how belief systems, ideologies, and values affect the mentoring relationship, why they are critical factors in today's
multicultural landscape, and how they can be used in the training of the next generation of mentors. In this proactive framework, learning to mentor is less a process of acquiring discrete skills and more the gaining of an
interrelated set of competencies. At the same time, the book emphasizes the evolution of professional development-pre-service, in-service, and higher education-by focusing on these areas: Sociocultural and contextual
aspects of mentoring Literature review: acts and agency in mentoring Appreciation, participation, and improvisation: the key domains of praxis Building reciprocal interactions in dyads and groups Using challenges,
paradoxes, and impasses Guidelines for designing and implementing a curriculum in mentor education A bold reappraisal of current theory and practice and a new conceptualization of mentoring as domains of appreciation,
participation and improvisation in praxis, Learning to Mentor-as-Praxis belongs in every academic library and on the shelves of researchers and professionals in mentoring, teacher education, and curriculum development.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca SPRINGER VERLAG POD
Cód. Barras 9781441905819
Altura 23.40 cm
I.S.B.N. 9781441905819
Profundidade 1.00 cm
Referência 9781441905819
Ano da edição 2010
Idioma Inglês
Número de Páginas 256
Peso 0.45 Kg
Largura 15.60 cm
AutorLily Orland-Barak

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Learning To Mentor-As-Praxis