Frete Grátis
  • Google Plus

Logo-art: Innovation In Logo Design (Cód: 3042513)

Rivers,Charlotte

Rotovision-Id

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 72,70 em até 2x de R$ 36,35 sem juros
Cartão Saraiva R$ 69,07 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 3x de R$ 24,23 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 2x sem juros de R$ 0,00


Logo-art: Innovation In Logo Design

R$72,70

Descrição

Logo-Art showcases an international collection of exemplary and innovative logo design. The book examines logos both as two-dimensional designs and also in their three-dimensional contexts, exploring both the creative inspiration and the logistics behind the work. Each chapter covers a particular industry—travel and tourism, food and drink, music and entertainment, fashion and lifestyle, charities and services, etc.—and discusses the specific requirements for logos in that sector. Charlotte Rivers is a freelance writer and contributor to several international design magazines. She is the author of CD-Art, Mag-Art, Poster-Art, Book-Art, Promo-Art, The Best of Disc Art, Maximalism, and The Little Book of Letterpress for RotoVision.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Rotovision-Id
Cód. Barras 9782888931041
Altura 10.20 cm
I.S.B.N. 9782888931041
Profundidade 1.00 cm
Referência .
Acabamento Brochura
Ano da edição 2010
Idioma Inglês
Número de Páginas 160
Peso 0.44 Kg
Largura 9.00 cm
AutorRivers,Charlotte

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Logo-art: Innovation In Logo Design