Frete Grátis
  • Google Plus
Livro Digital

Making Creativity Practical (Cód: 9299426)

Taylor,Sylvester; Center for Creative Leadership (CCL); Stanley S. Gryskiewicz

Wiley (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 18,36
Cartão Saraiva R$ 17,44 (-5%) em até 1x no cartão
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

Creative solutions can be challenged and defended in the pursuit of profitability. But first, creativity must be demystified. A process that targets innovation provides leaders with just such a problem-solving approach. The goal is to produce high-quality ideas that are appropriate to the task—which means groups and organizations can implement them with less risk.
Work with the targeted innovation process consists of activities in five areas: stating the problem in a way that encourages creative problem solving, learning and understanding different problem-solving styles, learning and understanding creative pathways and their relationship to problem solving, generating ideas, and evaluating those ideas.
Targeted innovation reconciles creativity with management. Managers can use it to solve problems that meet their organization’s call for innovative answers to current challenges.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Wiley (Digital)
Cód. Barras 9781118154472
Início da Venda 06/03/2016
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Pdf
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Número da edição 1
Idioma 337
Código do Formato Pdf
Ano da Publicação 111
Peso 0.00 Kg
AutorTaylor,Sylvester; Center for Creative Leadership (CCL); Stanley S. Gryskiewicz

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Making Creativity Practical

Making Creativity Practical (Cód: 9299426) Making Creativity Practical (Cód: 9299426)
R$ 18,36
Making Creativity Practical (Cód: 9299426) Making Creativity Practical (Cód: 9299426)
R$ 18,36