Frete Grátis
  • Google Plus

Making Ideas Happen (Cód: 3419203)

Portfolio

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 59,20 R$ 51,30 (-13%)
Cartão Saraiva R$ 48,74 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 2x de R$ 25,65 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

How the world's leading innovators push their ideas to fruition, time and time again. Edison famously said that genius is 1 percent inspiration, 99 percent perspiration. Ideas for new businesses, solutions to the world's problems, and artistic breakthroughs are common, but great execution is rare. According to Scott Belsky, the capacity to make ideas happen can be strengthened by anyone willing to build their organizational habits and harness the forces of community. That's why he founded Behance, a company that helps creative people and teams across industries develop these skills. Belsky has spent six years studying the habits of especially productive creative people and teams-the ones who make their ideas happen time and time again. After interviewing hundreds of successful creatives, he has compiled their most powerful-and often counterintuitive-practices, such as: *Generate ideas in moderation and act without conviction *Reduce all projects to just three primary components *Encourage fighting within your team *Seek competition and share ideas liberally In an increasingly flexible and entrepreneurial environment, creative minds have the opportunity (and responsibility) to solve and change industries-but they can only do that if they overcome the obstacles. While many of us obsess about discovering great new ideas, Belsky shows why it's better to develop the capacity to make ideas happen-a capacity that endures over time.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Portfolio
Cód. Barras 9781591844112
Altura 21.08 cm
I.S.B.N. 9781591844112
Profundidade 1.78 cm
Referência .
Acabamento Brochura
Ano da edição 2011
Idioma Inglês
Número de Páginas 256
Peso 0.25 Kg
Largura 13.72 cm

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Making Ideas Happen

Making Ideas Happen (Cód: 3419203) Making Ideas Happen (Cód: 3419203)
R$ 51,30
Making Ideas Happen (Cód: 3419203) Making Ideas Happen (Cód: 3419203)
R$ 51,30