Frete Grátis
  • Google Plus

Making Strategy Happen - Transforming Plans Into Reality. Second Edition (Cód: 9241499)

Judson,Arnold S

John Wiley & Sons

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 251,80 em até 8x de R$ 31,48 sem juros
Cartão Saraiva R$ 239,21 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 12x de R$ 20,98 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

Strategic business plans, the key to gaining and sustaining competitive advantage in an increasingly turbulent and complex world, are useless until successfully implemented. Yet managements' failures in execution are far more common than their successes. This book explains in a practical, down-to-earth way how management can ensure successful implementation of its business strategy and achieve desired outcomes both in the marketplace and inside the organization.The new edition of this bestselling primer contains an extensive, entirely new chapter on strategic management, further elaboration of recommended processes, and many additional international examples. Strategic business plans, the key to gaining and sustaining competitive advantage in an increasingly turbulent and complex world, are useless until successfully implemented. Yet managements' failures in execution are far more common than their successes. This book explains in a practical, down-to-earth way how management can ensure successful implementation of its business strategy and achieve desired outcomes both in the marketplace and inside the organization. The new edition of this bestselling primer contains an extensive, entirely new chapter on strategic management, further elaboration of recommended processes, and many additional international examples.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca John Wiley & Sons
Cód. Barras 9781557867216
Altura 22.71 cm
I.S.B.N. 9781557867216
Profundidade 1.65 cm
Referência 000676548
Acabamento Brochura
Número da edição 2
Ano da edição 1996
Idioma Inglês
Número de Páginas 304
Peso 0.39 Kg
Largura 15.21 cm
AutorJudson,Arnold S

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Making Strategy Happen - Transforming Plans Into Reality. Second Edition

Making Strategy Happen - Transforming Plans Into Reality. Second Edition (Cód: 9241499) Making Strategy Happen - Transforming Plans Into R... (Cód: 9241499)
R$ 251,80
Making Strategy Happen - Transforming Plans Into Reality. Second Edition (Cód: 9241499) Making Strategy Happen - Transforming Plans Into R... (Cód: 9241499)
R$ 251,80