Frete Grátis
  • Google Plus
  • 123478932
  • 1003259657

Management By Process (Cód: 2577582)

Jeston

Butterworth Heinemann

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 189,20 em até 6x de R$ 31,53 sem juros
Cartão Saraiva R$ 179,74 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 9x de R$ 21,02 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

Business Processes are one of the critical drivers for any organisation in realizing their organizational strategic objectives. This means that management must constantly review and realign organizational processes to reflect the massively unfixed nature of business demands, such as changing market circumstances; the changing demands of new customer and existing customers; new products and pricing; changes in strategy; and linking processes to new partners and suppliers.

Establishing and maintaining a process-focused organization is critical as organizations are pressured to keep achieving further growth and profitability, preferably in double digits, whilst the avenues available for achieving this growth are getting more and more restricted due to legislation, global competition and saturation in the market place.
This highly accessible book provides a clear and thorough exposition of the six key dimensions necessary for the creation of a process-focused organization: * process governance * strategic alignment * methods (execution/implementation) * people * culture * technology.

Each of these critical Dimensions are given a systematic and revealing treatment, examining each Dimension in terms of: * Importance * Key trends in this area * Elements that comprise the dimension * Detailed description of the elements that comprise the ideal or visionary position * Road map of how to get there from various starting positions.

* Encompasses best practices and an overview of the most important tools and methods
* Provides case studies of success and failure and a practical and logical approach to the implementation of a BPM solution
*Easy-to-read to gain a full understanding of BPM and easy-to-use as a reference tool during projects

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Butterworth Heinemann
Cód. Barras 9780750687614
Altura 0.00 cm
I.S.B.N. 0750687614
Profundidade 0.00 cm
Ano da edição 29/05/2008
Número de Páginas 322
Peso 0.44 Kg
Largura 0.00 cm
AutorJeston

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Management By Process

Management By Process (Cód: 2577582) Management By Process (Cód: 2577582)
R$ 189,20
Management By Process (Cód: 2577582) Management By Process (Cód: 2577582)
R$ 189,20