Frete Grátis
  • Google Plus
Livro Digital

Managing Corporate Social Responsibility (Cód: 9299582)

Coombs,W. Timothy; Holladay,Sherry J.

Wiley (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 55,14
Cartão Saraiva R$ 52,38 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 2x de R$ 27,57 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

Managing Corporate Social Responsibility offers a strategic, communication-centred approach to integrating CSR into organizations. Drawing from a variety of disciplines and written in a highly accessible style, the book guides readers in a focused progression providing the key points they need to successfully navigate the benefits and implications of managing CSR.

Chapters are organized around a process model for CSR that outlines steps for researching, developing, implementing, and evaluating CSR initiatives Emphasizes stakeholder engagement as a foundation throughout the CSR Process Model Discusses ways to maximize the use of social media and traditional media throughout the process Offers international examples drawn from a variety of industries including: The Forest Stewardship Council, Starbucks Coffee, and IKEA. Draws upon theories grounded in various disciplines, including public relations, marketing, media, communication, and business

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Wiley (Digital)
Cód. Barras 9781118106662
Início da Venda 29/12/2015
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Número da edição 1
Idioma 337
Código do Formato Epub
Ano da Publicação 111
Peso 0.00 Kg
AutorCoombs,W. Timothy; Holladay,Sherry J.

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Managing Corporate Social Responsibility

Managing Corporate Social Responsibility (Cód: 9299582) Managing Corporate Social Responsibility (Cód: 9299582)
R$ 55,14
Managing Corporate Social Responsibility (Cód: 9299582) Managing Corporate Social Responsibility (Cód: 9299582)
R$ 55,14