Frete Grátis
  • Google Plus

Managing Global Innovation (Cód: 4265167)

Doz,Yves L.; Wilson,Keeley

Harvard Business Review Press

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 135,60 em até 4x de R$ 33,90 sem juros
Cartão Saraiva R$ 128,82 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 6x de R$ 22,60 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 4x sem juros de R$ 0,00


Managing Global Innovation

R$135,60

Descrição

Powerful, practical frameworks for managing your global innovation network. In the past, your company could rely on a handful of resources close to its home markets to innovate new offerings. But today, knowledge and other resources critical to your innovation efforts lie outside your company's home territories--sometimes far outside. And this distance makes it harder than ever to obtain and integrate these resources, eating away at your competitive edge. How to surmount this challenge? In this practical new book, Yves Doz and Keeley Wilson show how to build and leverage a global innovation network. Drawing on extensive research and a wealth of real company examples, the authors walk you through a set of practical frameworks for acquiring and integrating innovation-critical knowledge from multiple far-flung sources. You'll learn to: - Optimize your innovation footprint--by understanding where you need to locate your overseas innovation activities, extracting maximum value from each site, and gaining access to capabilities and knowledge without having to establish costly sites. - Optimize communication and receptivity--by understanding and breaking down barriers to both among your sites. - Optimize collaboration to succeed globally--by better managing external collaboration as well as internal global projects to drive innovations through their three critical phases: identification, definition, and delivery. Bridging theory and practice, 'Managing Global Innovation' gives you the know-how and the tools you need to harness critical expertise from around the globe and channel it into your innovation programs.

Características

Produto sob encomenda Não
Marca Harvard Business Review Press
Cód. Barras 9781422125892
Altura 21.00 cm
I.S.B.N. 9781422125892
Profundidade 1.00 cm
Acabamento Capa dura
Ano da edição 2012
Idioma Inglês
Número de Páginas 256
Peso 0.44 Kg
Largura 14.00 cm
AutorDoz,Yves L.; Wilson,Keeley

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Managing Global Innovation