Frete Grátis
  • Google Plus

Managing In The Modular Age (Cód: 631179)

Garud,Raghu; Kumaraswamy,Arun; Langlois,Richard N.; Garud,Raghu

John Wiley & Sons

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 229,10 R$ 206,20 (-10%) em até 6x de R$ 34,37 sem juros
Cartão Saraiva R$ 195,89 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 10x de R$ 20,62 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

This book brings together seminal articles by leading scholars of technological and organizational systems, exploring the impact of 'modularity'. Modularity refers to an ability to take apart and put together differenct products and networks, or to 'mix and match' components in order to meet different user specifications. This is of key importance today where new systems such as the World Wide Web and many areas of the computer industry depend on it. The volume pulls together and defines an exciting new area of inquiry: into how our 'modular age' is reshaping the business eco-system.
Includes contributions from leading scholars of technology and organization
Modularity refers to an ability to take apart and put together different products and systems, or to 'mix and match' components in order to meet different user specifications.
Consolidates and defines an area of inquiry that is becoming increasingly important with the development of web-based and 'network' industries.
Sensitizes readers to the complexity of issues surrounding new modular products and systems created by e-business
Encourages readers to make connections among different levels and disciplines.
Initiates a debate around issues of modularity.
Includes a commentary co-authored by the late Nobel Laureate Herbert A. Simon to whom the book is dedicated.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca John Wiley & Sons
Cód. Barras 9780631233169
Altura 24.99 cm
I.S.B.N. 0631233164
Profundidade 3.15 cm
Referência 0003933966
Acabamento Brochura
Número da edição 1
Ano da edição 2002
Idioma Inglês
Número de Páginas 384
Peso 0.76 Kg
Largura 17.17 cm
AutorGarud,Raghu; Kumaraswamy,Arun; Langlois,Richard N.; Garud,Raghu

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Managing In The Modular Age

Managing In The Modular Age (Cód: 631179) Managing In The Modular Age (Cód: 631179)
R$ 206,20
Managing In The Modular Age (Cód: 631179) Managing In The Modular Age (Cód: 631179)
R$ 206,20