Artboard 33Artboard 16Artboard 18Artboard 13Artboard 42Artboard 21Artboard 4Artboard 5Artboard 45Artboard 22Artboard 7Artboard 42Artboard 23Artboard 12Artboard 28Artboard 17?Artboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32Artboard 6Artboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11Artboard 41Artboard 11Artboard 23Artboard 10Artboard 4Artboard 9Artboard 6Artboard 8Artboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44Artboard 16Artboard 24Artboard 13Artboard 5Artboard 24Artboard 31Artboard 1Artboard 12Artboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44Artboard 9Artboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35Artboard 15Artboard 14Artboard 50Artboard 26Artboard 14Artboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37Artboard 46Artboard 33Artboard 8

Managing Information - Avoiding Overload (Cód: 9227492)

Bentley,Trevor J

Academic Press

Este produto está temporariamente indisponível no site, mas não se preocupe, você pode reservá-lo para retirada em uma loja física!

Reserve seu produto na loja para retirada em até 1 hora.
Ops! Este produto está temporariamente indisponível. Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.
Ops! Este produto está temporariamente indisponível. Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

De: R$ 96,60

Por: R$ 77,30

em até 2x de R$ 38,65 sem juros
Cartão Saraiva: 1x de R$ 73,44 (-5%)

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 2x sem juros de


Managing Information - Avoiding Overload

R$77,30

Descrição

Managing Information - Avoiding Overload suggests that the value of information is directly related to its decision-making relevance. It therefore follows that managers need to know and understand their decision-making role before they can define their information needs with any accuracy. The book is structured in three parts: Part 1 covers the impact of the information revolution on society, organizations and individuals as well as including a section on the importance of 'getting connected'Part 2 provides a guide for managers to understanding the basics of information managementPart 3 shows that managers need to be proactive in gathering, constructing and using information effectively This practical book gives hands-on guidance to any manager keen to control and manage information overloadPacked full of case studies, examples and mini exercises

Características

Peso 0.34 Kg
Produto sob encomenda Não
Marca Academic Press
I.S.B.N. 9780749426828
Referência 001084790
Altura 23.19 cm
Largura 15.27 cm
Profundidade 0.99 cm
Número de Páginas 160
Idioma Inglês
Acabamento Brochura
Cód. Barras 9780749426828
Ano da edição 1998
AutorBentley,Trevor J