Frete Grátis
  • Google Plus

Market Oriented Product Innovation (Cód: 6324791)

Knut Holt

SPRINGER VERLAG POD

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 1.332,10 em até 10x de R$ 133,21 sem juros
Cartão Saraiva R$ 1.265,50 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 12x de R$ 111,01 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

Market-Oriented Product Innovation differs from most other titles, written either from a marketing or technical perspective, by giving a holistic view of the product innovation process. It
has a product perspective, written from a managerial point of view, recognizing that product innovation, or new product development, is a discipline of its own. It is concerned with managing the products (goods and services)
through their life cycle, integrating marketing knowledge and technological expertise, with the aim of getting satisfied customers. The book also gives a thorough treatment of the human and cultural aspects of product
innovation by focusing on the change processes needed for the development of a market-oriented culture.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca SPRINGER VERLAG POD
Cód. Barras 9781402071386
Altura 23.40 cm
I.S.B.N. 9781402071386
Profundidade 2.38 cm
Referência 9781402071386
Ano da edição 2002
Idioma Inglês
Número de Páginas 428
Peso 0.45 Kg
Largura 15.60 cm
AutorKnut Holt

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Market Oriented Product Innovation