Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8

Market Oriented Product Innovation (Cód: 6324791)

Knut Holt

SPRINGER VERLAG POD

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 1.332,10

em até 10x de R$ 133,21 sem juros
Cartão Saraiva: 1x de R$ 1.265,50 (-5%)

Total: R$0,00

Em até 1x sem juros de R$ 0,00


Origem

R$ 49,90

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 10x sem juros de R$ 0,00


Market Oriented Product Innovation

R$1.332,10

Descrição

Market-Oriented Product Innovation differs from most other titles, written either from a marketing or technical perspective, by giving a holistic view of the product innovation process. It
has a product perspective, written from a managerial point of view, recognizing that product innovation, or new product development, is a discipline of its own. It is concerned with managing the products (goods and services)
through their life cycle, integrating marketing knowledge and technological expertise, with the aim of getting satisfied customers. The book also gives a thorough treatment of the human and cultural aspects of product
innovation by focusing on the change processes needed for the development of a market-oriented culture.

Características

Peso 0.45 Kg
Produto sob encomenda Sim
Marca SPRINGER VERLAG POD
I.S.B.N. 9781402071386
Referência 9781402071386
Altura 23.40 cm
Largura 15.60 cm
Profundidade 2.38 cm
Número de Páginas 428
Idioma Inglês
Cód. Barras 9781402071386
Ano da edição 2002
AutorKnut Holt