Frete Grátis
  • Google Plus

Marketing: An Introduction - 12th Edition (Cód: 8017676)

Kotler, Philip; Armstrong,Gary

Prentice Hall

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 1.000,00 em até 10x de R$ 100,00 sem juros
Cartão Saraiva R$ 950,00 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 12x de R$ 83,33 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

MyMarketingLab for Marketing: An Introduction is a total learning package. MyMarketingLab is an online homework, tutorial, and assessment program that truly engages students in learning. It helps students better prepare for class, quizzes, and exams–resulting in better performance in the course and provides educators a dynamic set of tools for gauging individual and class progress.

This program will provide a better teaching and learning experience for you and your students.

* Improve Results with MyMarketingLab: MyMarketingLab delivers proven results in helping students succeed and provides engaging experiences that personalize learning.

* Guide Student’s Learning: The text’s active and integrative “Road to Learning Marketing” presentation helps students learn, link, and apply major concepts.

* Encourage Students to Apply Concepts: A practical marketing-management approach provides in-depth, real-life examples and stories that engage students with basic marketing concepts and bring the marketing journey to life.
* Cover New Marketing Trends and Technology: Every chapter of this edition features revised and expanded discussions on the explosive impact of exciting new marketing technologies.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Prentice Hall
Cód. Barras 9780133451276
Altura 21.00 cm
I.S.B.N. 9780133451276
Profundidade 1.00 cm
Referência .
Acabamento Brochura
Número da edição 12
Ano da edição 2014
Idioma Inglês
País de Origem Estados Unidos
Número de Páginas 672
Peso 0.44 Kg
Largura 14.00 cm
AutorKotler, Philip; Armstrong,Gary

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Marketing: An Introduction - 12th Edition

Marketing: An Introduction - 12th Edition (Cód: 8017676) Marketing: An Introduction - 12th Edition (Cód: 8017676)
R$ 1.000,00
Marketing: An Introduction - 12th Edition (Cód: 8017676) Marketing: An Introduction - 12th Edition (Cód: 8017676)
R$ 1.000,00