Frete Grátis
  • Google Plus
Livro Digital

Marketing For Dummies (Cód: 9299800)

Hiam, Alexander; Mortimer,Ruth; Smith,Craig; Brooks, Gregory

Wiley (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 40,43
Cartão Saraiva R$ 38,41 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 2x de R$ 20,22 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

Smart marketing techniques to get your business noticed. Plan a successful marketing campaign and move your business forward with this fully updated edition of an established bestseller. Packed with practical advice from a team of industry experts, this readable guide features all the latest tools and techniques to help you connect with new customers and retain existing ones. From choosing the right strategy and preparing a marketing plan, to igniting your imagination and producing compelling advertising, you'll be creating a buzz and increasing profits in no time.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Wiley (Digital)
Cód. Barras 9781119966500
Início da Venda 07/01/2016
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Número da edição 3
Idioma 337
Código do Formato Epub
Ano da Publicação 112
Peso 0.00 Kg
AutorHiam, Alexander; Mortimer,Ruth; Smith,Craig; Brooks, Gregory

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Marketing For Dummies

Marketing For Dummies (Cód: 9299800) Marketing For Dummies (Cód: 9299800)
R$ 40,43
Marketing For Dummies (Cód: 9299800) Marketing For Dummies (Cód: 9299800)
R$ 40,43