Frete Grátis
  • Google Plus
Livro Digital

Marketing for Dummies® (Cód: 9299894)

Hiam, Alexander; Smith,Craig

Wiley (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 37,50
Cartão Saraiva R$ 35,63 (-5%) em até 1x no cartão
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

Whether you're looking to expand your business or you're about to start out, this straight-forward guide leads you step by step through every aspect of marketing. Packed with expert tips on identifying customers, using online resources, satisfying your customer's needs and boosting your sales, Marketing For Dummies will help you put together a winning marketing strategy and turn your plans in to profit. Discover how to Understand the basics of effective marketing Research customers, competitors and industry Create a compelling marketing strategy Increase consumer awareness Satisfy clients' needs Boost sales

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Wiley (Digital)
Cód. Barras 9780470685419
Início da Venda 02/03/2016
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Número da edição 1
Idioma 337
Código do Formato Epub
Ano da Publicação 109
Peso 0.00 Kg
AutorHiam, Alexander; Smith,Craig

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Marketing for Dummies<sup>®</sup>

Marketing for Dummies® (Cód: 9299894) Marketing for Dummies® (Cód: 9299894)
R$ 37,50
Marketing for Dummies® (Cód: 9299894) Marketing for Dummies® (Cód: 9299894)
R$ 37,50